12.12.2013

Hmmm?

Tere tere!

Joo, sori on vähän jääny kirjotus lupasin kirjottaa jo viimeviikol mut oli vähän kaikkee hässäkkää!

Tosiaan oltiin siel stadissa ja näin sillon tiistai illalla yhtä miestä. Se tuli hotellille ja lähettiin siitä sit syömään, mun kaveri oli siis mukana. Vähän jänskätti kyl mut oli ihan varteenotettava ehdokas :D  Olin varma et tulis jottai hiljasii hetkii, mut ei tullu. Juteltii tosi paljo kaikest ja oli hauskaa :) haha..  Se jopa saatto baarin ovelle :p  No oltii hotellil sit joskus 12 aikaa yöl ja jotai kateltii telkkuu ja sit nukahinki jossai vaihees :)

Aamulla tosiaan heräsin siinä puol kuus ja lähdin junalla käymään Espoossa.
Siellä tapasin miehin jonka kanssa mä haluan jakaa elämäni. Tiedän se vaatii paljon molemmilta uhrauksia ja hän joutuis rakentamaan elämänsä uudestaan.

Ollaan siis tunnettu tämän miehen kanssa 4vuotta eikä olla nähty ennen tota keskiviikkoa.Tavattii jossai deitti systeemis :D  Alettii juttelee ja tutustuttiin kunnol, sit ku piti nähä ni molemmil tuliki joku este :/  Nooh sit se  alko seurustelemaan ja meni kihloihin..  Ennen kun tuomitsette ni huomautan et kai teilläkin on ollu niin syviä tunteita toista kohtaan ja siitä on tullu niin tärkeä ja osa elämää et ei pysty lopettamaan yhteydenpitoa..

Mä olen kamppaillut itseni kanssa vähän väliä että mitä teen.. Oon pistäny ton miehen koville ja nyt alkaa ehkä selviimään asiat! Mä olen itkeny ja repiny suunnilleen hiukset päästä ku miettiny lopetanko yhteydenpidon vai en. Mut siitä ihmisestä on vaan tullu sulle niin tärkeä et ei mitään rajaa!

*huokaus*


Noh, ollaan nyt pidelty yhteyttä ja tosiaan sillo keskiviikko aamulla nähtii! Ei mua edes kerinny jännittää ku oli vähä sähläyst ku myöhästyin junasta ja piti juosta ja ettii laituria jne. Mua vaan huvitti :D Noh  sit nähtiin ja yllätyin ilosesti  kun oli niin komea mies vastassa!;) ollaan siis lähetelty nassukuvii aina sillon tällön ja jotenki sen kasvot on näyttäny pyöreilt kuvissa :D kerroin siitä sil ja naurettii molemmat  :D Juteltii sinä sit kaikesta ja et mitä tulee tapahtuu jne. Oli muuten kiva auto :p






Hei tältäkö se tuntuu ennen kuin me suudellaan
Ensimmäisen kerran mä olen elossa

Kyllä suutelimme! Sitä oliki odotettu :D Aika ois voinu pysähtyä..

Noh kuitenki, mä en enää tiiä mitä haluun vaiks kuitenki tiiän.. En tiiä onko meillä mahdollisuutta yhteiseen elämään, sillä on nyt vähä aikaa viel miettiä ja tehä päätös.. Sitä odotellessa siis.

On mulla ystäviä si tukena tapahtuu mitä tapahtuu :) Ainii oon saanu kyl yhden mahtava kaverin itselleni!  Retuilukaveri ;) Sitä onki ikävä ku ollu jo viikon kipeenä :/ Onneks toivottavasti ens viikol pääsee kouluu :) Tosiaan mulla on joku rintalastanruston välilevyn infektio.. En tarkallee muista nimee ku oli silmäruokaa! Lääkäri on siis komia! ;)

Mut juu... Sain koulutehtäviä tehtyy!! Jes!  Ja joku vois parantaa mut täst ihme taudista....

Phuu... Mitäs vielä  olispa kesä...

Ainiin.. Meinasin saada sydärin kun sain ilmotuksen et exä  on laittanu kaveripyynnön facessa.. Oli vähä sillei wtf fiilis! Mut sit se oli poistanu sen pyynnön.. Onneks en ois hyväksynykkää...

Mut nyt pitää lopettaa tää

Peace and Love <3

jemi





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti