27.11.2013

nothing to say

Kukkuu!

Siitä on aikaa kun olen viimeks kirjoittanut. Olen myös joutunut poistamaan kaikki vanhat tekstini. Ai miksi poistin? Erosin poikaystävästäni ja uhkasi näyttää blogini ihmisille joiden ei tarvitse sitä nähdä. 

Ero oli minulle helpotus, mutta ei toiselle osapuolelle. Hän ei millään halunnut ymmärtää, että suhde loppui eikä sitä saisi korjattua.. Eron syy oli lähinnä se et mua vain alko ahdistaa suunnattomasti.. Riideltiin aika paljon sekin johtu vaan siitä kun en ollu koko aika puhelimen ääressä vastailemassa.. Pahin sille oli se, kun oli kesällä leireillä ohjaajana ja sillon en todellakaan voi olla puhelin kädessä koko aikaa en muutakuin vasta illalla. Suhde vain kärjistyi pahemmaksi, mulla ei ollut enään hyvä olo suhteessa. 

Punnitsin mielessäni vaihtoehtoja.. Jotenkin pelkäsin jättää ja toisaalta en halunnut jättää..sitten tulikin suhteemme viimeinen päivä ja sen jälkeinen päivä oli yhtä helvettiä.. 



Mut pistettiin niin paskaks kun vaan voi pistää.. Itkin halusin kuolla.. jos teistä jotain on kiristetty tai uhkailtu niin tajuatte. Olin onnellinen et uskalsin jättää, mutta en aattellut et se sekois kokonaa.. sille oli aika  kova pala toi koko ero.. 
Oon niin kiitollinen mun ystäville, jotka oli mun tukena ! 

En silloin käsitellyt tota eroa oikeen mitenkään.. Olin vaan iloinen et se oli ohi.. Pien masis tuli siitä miten alas se mut pisti, mut siitäki noustiin sit. 

Ongelma on se nyt mulla on ehkä ikävä sitä? En tiiä.. En ikimaailmassa ottais sitä takaisin, mut silti.. oon tullu siihen tulokseen et kaikki tää johtuuu siitä et en sillon kyennyt juttelemaan sen kanssa. en vastaillut puheluihin tai mitään.. olis ehkä kannattanut puhua, mut olin niin jotenki sekasin? Ja se et on ikävä sitä johtuu varmasti vain siitä et tarviin jonkun lähelleni tuomaan läheisyyttä ja turvallisuutta. 

No eron jälkeen pistinki ranttaliks tuli käytyy baareis ja oli kaiken näkösii säätöi :D Oli oikee varaa valita :D  Mut nyt oon taas rauhottunu.. :D 

Anyway Nyt menee hyvin ainaki melkei :d 

Nyt ootellaan ens viikkoa!! 

Meil on 2 peräkkäistä koulupäivää siel ni jäädään kaverin kanssa hotelliin yöks ;) Tietty käydään parilla jossain :P Ja nään vanhoja ja uusia ystäviä ;D 

Ja tammikuussa saman ystävän kanssa LAIVALLE!! WUHUU!! Pääsee tuulettumaan oikeen kunnolla! Parasta on viel se et laivalla esiintyy Uniikki ja Spekti :D 

Mut nyt täytyy mennä :D Lupaan kirjotella tässä viimeistään ens viikoll amitä on tapahtunu

 Peace and Love <3 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti